PRO PEDAGOGY I NEPEDAGOGY
Témata:
🌾 STRAVA, WELL-BEING A PSYCHOHYGIENA PRO PRACOVNÍKY ŠKOLY
POPIS: Úprava jídelníčku a strava hrají důležitou roli ve well-beingu a psychohygieně, protože ovlivňují nejen fyzické zdraví, ale také psychickou pohodu. Porozumíte souvislostem mezi výživou, psychickým zdravím a profesní výkonností, dozvíte se, jak si sestavit, připravit a udržet racionálné jídelníček během pracovním procesu a jak si pomocí jídla udržet psychickou i fyzickou pohodu.
🌾 VÝŽIVOVÁ GRAMOTNOST A JEJÍ ROZVOJ NA 1. STUPNI A APLIKACE METOD DO ŠVP
POPIS: Jak pozitivně působit na utváření vhodných stravovacích návyků žáků v rámci prevence vzniku obezity u dětí a žáků. Jak zařadit výživovou gramotnost do ŠVP s využitím mezipředmětových vztahů. Jak působit na žáka, aby byl ve škole ve fyzické i psychické pohodě. Náměty na praktické aplikace zásad výživové gramotnosti do tematických okruhů Člověk a jeho svět, Člověk a práce.
🌾 JAK ROZVÍJET VÝŽIVOVOU GRAMOTNOST V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU A APLIKACE METOD DO ŠVP
POPIS: Výživová gramotnost a její význam v prevenci zdraví. Obezita dětí a rizika. Stravování v mateřských školách. Potravinová neofobie, potravinová alergie. Výživová doporučení pro děti předškolního věku, základní živiny v jídelníčku. Mýty ve výživě. Výživa v souvislosti s RVP pro předškolní vzdělávání, využití tématu ve výchovně vzdělávací činnosti a náměty na praktické aplikace zásad výživové gramotnosti do tematických okruhů Dítě a jeho tělo.
Pro termíny seminářů pro rok 2024 a 2025 mě, prosím, kontaktujte.